Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Bijaknya anak zaman sekarang....

Petang semalam aku suruh kakak mandi cepat sikit. Anak dara sorang tu kalau mandi makan berejam. bila dijengok takde pe pun yg berlaku. Gosok gigi menaun..ntah pe yg di gosok....

masa intai dia mandi aku nampak dia letak baby bath penuh satu sponge mandi dia. Punyalah banyak!! aku pun tegurla.....

" Jangan letak banyak kakak, membazir....nanti cepat habisss.....mama baru beli tu..."..kedekutnye mama...

Dia pandang aku ngan muka seposennya....
"Kalau habis mama belilah kat kedai...kan banyak lagi kat kedai....."

Ewah2 punya baik dia punya jawapan....nak marah pun tak jadik....
****************************************************************

Satu pagi tu aku nak jemur kain. Aku suruh kakak ngan adik tengok kartun dulu. Tapi aku nampak kakak ngan adik bawa kerusi kecik memasing menuju ke bilik....nak tau apa dia cakap???

"Adik, jom masuk bilik belajar....kita main kawin2.....kawin tu kan untuk dapat anak!"

Mak oiii terkejut aku. Bila aku suruh ulang balik apa dia cakap just sengih je.... Umur baru 4 thn 3 bln....macam2.....

Bila hb balik aku citerlah....rupa2nya dia ada tengok kartun...couple masuk bilik, pas2 kuar bawa anak....hehehee.....masalah.....

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu