Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Hersheys Chocolate Syrup....


Cimg1306
gambo ni amik kat glosary myR

Tadikan....masa kuar shopping tu,ada jumpa flavoured syrup camni..tapi jenama Hersheys (betul ke aku eja nih??).. Sebab pernah mencari, so bila dah ternampak tu aku amiklah..angkut masuk dalam troli yang dahpun membukit tuh!.. Pastukan.....bila cik hb ku itew nampak.. punyalah dia dok belek2 depan belakang botol tu.. dah tu dia tanya.."benda ni nak buat apa yang?". Aku pun dengan lagak sorang penceramah menerangkan apa yang aku paham tentang kegunaan benda nih.. excited tu!!.. Hb ku jawab " Selama ni pun dah sedap!..takyah beli ek..takde tanda halal ler.. dr mana2 ntah.takde brand lain ke?." Alahai...sedihnya aku mendengornya..

Aku tau pasal Hersheys Syrup ni pun dr myR. Selama ni tak tau pebendapun. Dengar nama pong dr myR.. "Abang letak balik ea".. aku cam budak kecik yg menurut kata maknya..angguk2 je kepala ngan muka lima sen.. sayu je nak ucap hai2 bye2 kat syrup tu...Tapi nak camnekan... is3 mithali..kuakauaka...Hb tak bagi beli sebab takde tanda HALAL & diragui...bukan pasal rega yang memang agak mahal...mahal @ tak kalau aku nak...gerenti bleh nyer!!!..

Pada kawan2 suma...boleh guna ker Syrup tu?? Konfius nih!!..ada sesape leh bagi komen??.....

1 comment:

  1. hmmm sy pun nk tau gak...bagus gak la hubby u chek semua tu..

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu