Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Kenapaaaaaa??????????????...... Hwuaaaaaaaaaaaaa.......

Tragedikah ini????
Oh tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....kenapa pau ku ini kalernye ala2 gold gitu?? silap cara? Rasanya dah ikut bebetul. Guna resepi kak Yani. baking Powder @ yis yg bermasalah?.. urmm tak dapat nak jawab....ikut due date, tak expired gi...Ape kesss????... walaupun lembut & sedap, tapi tak putih melepak cam pau kak asma tuh!!!
Ni pengaruh dari beberapa umah yang aku singgahla maka terjadilah proses mengepau ni. Tapi... agak mengecewakan....hasil yang tak memberangsangkan...
Pe2 pun sedap d makan begitu saja....guna inti kelapa & kaya...nak abiskan stok kat esbok tu!..


No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu