Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Selamat Hari Ibu...

Rindu kat mak yang jauh kat kota tinggi tu...Rasa cam dah lama sangat tak jumpa... InsyaAllah pertengahan bulan 6 ni mak ngan abah akan terbang ke Miri...nak jengok anak cucunya d sini..
Tak sabar menanti waktu itew...

Buat mak..kite SAYANGGGGG mak...kite mintak maaf kalau ada buat salah & silap sebab kite tau kite ni memang degil sket...Selamat Hari ibu mak....


Bila dahaga, yang susukan aku.... mak
Bila lapar, yang suapkan aku.... mak
Bila keseorangan, yang sentiasa di sampingku.. .. mak
Kata mak, perkataan pertama yang aku sebut.... Mak
Bila bangun tidur, aku cari.... mak
Bila nangis, orang pertama yang datang .... mak
Bila nak bermanja, aku dekati.... mak
Bila nak bergesel, aku duduk sebelah.... mak
Click Me! Bila sedih, yang boleh memujukku hanya.... mak
Bila nakal, yang memarahi aku.... mak
Bila merajuk, yang memujukku cuma.... mak
Bila melakukan kesalahan, yang paling cepat marah.... mak
Bila takut, yang tenangkan aku.... mak
Bila nak peluk, yang aku suka peluk.... mak
Aku selalu teringatkan .... mak
Bila sedih, aku mesti talipon.... mak
Bila seronok, orang pertama aku nak beritahu..... mak
Bila bengang.. aku suka luah pada.. mak
Bila takut, aku selalu panggil... "mmaaakkkk! "
Bila sakit, orang paling risau adalah.... mak
Bila nak exam, orang paling sibuk juga.... mak
Bila buat hal, yang marah aku dulu.... mak
Bila ada masalah, yang paling risau.... mak
Yang masih peluk dan cium aku sampai hari ni.. mak
Yang selalu masak makanan kegemaranku.... mak
kalau balik ke kampung, yang selalu bekalkan ulam & lauk pauk..... mak
Yang selalu simpan dan kemaskan barang-barang aku.... mak
Click Me! Yang selalu berleter kat aku... mak
Yang selalu puji aku.... mak
Yang selalu nasihat aku.... mak
Bila nak kahwin..Orang pertama aku tunjuk dan rujuk..... mak

Selamat Hari Ibu..


Buat sahabat2 blogger yang bergelar ibu....Selamat Hari Ibu jua... Semoga kita mampu menjadi Ibu yang TERBAIK buat anak2 kita...
Hargailah ibu kita selagi kita mampu berbuat begitu...Jangan Tunggu Sampai Hari Esok...

4 comments:

  1. syahdunye kita baca.....
    "selamat hari ibu" semoga jadi ibu yg terbaik....

    ReplyDelete
  2. selamat hari ibu..

    jemput ke blog amik hadiah hari ibu
    http://kakyong72.blogspot.com/2009/05/makbonda-ku.html

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu