Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Getas-getas.......

Salam d hari minggu. Semua kuar jenjalan ke arini???? Aku takgi memana pong!!..Ntahla..rasa malas lak nak kuar..Semangat pengeluaran takdek!!..So en.hb je yg kuar arini. Pepandaila dia beli segala macam barang2 yg telah d listkan oleh is3 tercintanya ini...Maknanya minggu ni aku tak ke mana la...Hehehe...aku memang susah sket nak g pasar ni. Selalu aku beli lauk pauk kat Shopping Complexnye pasar. Tak panas....sejukkkk sebb ada aircond!.. kekeke... Kalau kat Pasar, hujung minggu memang sesak, malas nak bawak budak2...lagipun kat tempat aku pegi senang.. suma ada...dr brg kering sampai brg basah....1 tempat jek. Senang cerita!!

Menu bekpes arini menu org malas....



Kue Getas2 yg dah tertangguh lama nak buat.....Pg ni wat, nak menghabiskan belen kelapa yg ngam2 tuk buat 1/2 adunan. Tepung pulut pun tinggal ngam2 gak!.okla tu..lg pun, aku je yg membahamnya.. anak2 tak moh, hb just rasa seketui...memanis ni biasala.....
Bab menggula aku memang fail....



Nasi Goreng Malas Seantero....kukukui....asal kenyang masuk perut. Just untuk hb. Aku mkn getas2. anak2 plak aku watkan nasi goreng telur. Just goreng telur - hancurkan - masuk nasi - gaul2 secukup rasa. kakakaak senang keje. Kalau letak bhn2 lain, nnt 1 keje lak aku dok jd tukang pilih... So, masakkan apa yg depa nak je la....(Malas tul mak budak ni! Nasib ko la nak..)

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu