Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Sepetang bersama keria...............

Malam hari yang hangat........
Geram betul ngan streamyx 2-3 hr ni...linenya kejap ada kejap takde. Lom sempat nak buat apa, dah error...sakit ati....kalau ada tu...alahai....'laju' bebenooo..........

Ni kena cepat2...takleh nak panjang2 mukadimahnya..karang terstop kat sini. Petang tadi dah banyak hottt.....la ni tak moh hot2 lg....

Layan keria labu ku ini.. Part nak membentuk2 memang aku fail! kalau peksa mesti dapat F manjang..Just guna icing sugar, sebab slalu wat gula tu tak pernah jadik!






Bedaknya tak bape rata...tak habis kursus mengandam..




Aktiviti aku pagi tadi....mengerjakan rambut c adik yang dah panjang. Rimas aku menengoknya. Masa mula nak gunting...punyalah dia menangis....1 flat ni bleh dengo...dah kena gunting elok lak dia diam jek... Selalunya aku yang gunting rambut c adik ni. Dan nak tau 1 rahsia??? hahaha... selama aku dok kat Miri dah 4 tahun lebih ni....rambut hb pun aku je yang gunting...... anda percaya??????????...itulah hakikatnya..........




Tak baper kemas, sebab kepala tak reti diam.......

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu
RAPED BY OWN BROTHER @ TODAY'S JOKE