Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Akhirnya.....

Mood takde nak masak...merundum jatuh tergolek2 kat bawah eskalator....so, arini masak telur + ikan bilis + ikan masin...goreng lada hitam...oklah tu untuk orang yg memang tak kuasa nak masak!

Sebab apa takde mood???? Sebabbbb....tadi akhirnya aku CABUT GG...Oppoiment last week nyer.. aduiii...biusnya dah ilang...sakit cabut tadi pun terasala...d tambah lagi ngan tengah bulah penuh ni...hormon agak tak stabil...nak marah jer...tapi sebab mulut masih ada kapas, dpt kontrol sket pot pet nya. Nak makan pun tak lalu.....nengok jelah.......







Hadiah Hari Ibu ???
Semalam kuar jenjalan....hb belikan blender ni. Blender kat umah still leh guna lagi, cuma cam bocor...bila blend, keluar apa yang dblend tu...Takdela desprate sangat nak mengisar, tp org nak beli....ambik ajelahhhhhhhhhh...





Semalam beli buah ni..rasanya mangga, tapi auntie yang jual tu kata ni buah asam .Lantak ah... yang penting aku dapat. Punyalah tamak kemain...beli sampai 3 longgok. Selonggok rm2.. 3longgok tu dapatlah rm5 + 3 biji lagik. Yang makannya aku sowang...La ni dah takde gg, camne nak makan???..... Haaaa....jawabbbbbb...



Dah dirasmikan penuh jayanya petang semalam...Masam yang amat.........hb rasa hujung lidah je pun takleh nak telan... Tapi best wooo............

1 comment:

  1. salam..
    bestnya mangga tu... mangga muda ker? kalo dah potong, boh dlm bekas, masukkan gula & garam.. gaul2, pastu simpan dalam freeze, esok baru makan... sedap.. ala2 mcm jeruk gitu..

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu