Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Bila ada rasa Rindu di Hati

Dua tiga hari ni c kakak selalu tanya..."bila mama nak balik kampung?" "Mama tak rindu kat maktuk ker? kakak rindu.." "Jomlah balik kampung.." "Abah nak cium maktuk tak?"... macam2 pertanyaan yang d tanya. Sebelum tido, bangun tido, tengah main...bila terlintas dia akan tanya. C adik pun asyik tanya "Ucu?"..."atuk??"
Mungkin hujung tahun lepas lama tinggal kat kampung, hampir 2 bulan kat sana, dah rapat & mesra, rindu tu pun bertandang... Depa dah pandai merindu... Sian gak bila asik tanya, tapi.......keadaan tak mengizinkan...


Maktuk @ my lovely mom..


Maktuk & kakak masa kat Angsana.



Masa besday Ucu ( my lil bro)...sambut sama sebab tiga2 lahir bulan Nov..

3 comments:

  1. Cian kat anak2 ya, dah lama ke tak balik kampung.Kadang tu bukan anak2 je,kita pun rindu gak cuma pendam je kan.Sabar ya zura.

    kak sal pun dah lama tak balik,ingat cuti sekolah ni nak balik seminggu.

    ReplyDelete
  2. pandai2 anak2 skrg,,,cepat2 lah curi masa balik kampung..dapat pahala jupe family, terubat rindu anak2:)

    ReplyDelete
  3. Kak Sal, Zieha...
    bukan taknak balik...kalau bleh nak blk slalu, masa memang byk lelagi klu dah start cuti skul ni...tp bila dok jauh ni...kena bajet..kos flight lg..kos nak ke KL-Jhr-KL lg.. Hb keje sorang jer.. Terpaksa berkorban perasaan sket..

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu