Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Pencuk mangga @ kerabu mangga ???

Tak taula malam ni nak wat dinner apa tuk hb ngan anak2...makan roti je kot!...Ekekek.... Gas takdelah...kat sini guna gas meter tu..Tengok kat depan, kontraktor tu tengah dok mengorek lubang. Adalah yang bocor kat bawah tanah tu. Dari tengahari tadi, sib baik dah siap masak lunch baru dia takde...kalau tak....hehehe...sebenarnya ada dapur letrik tu..induction cooker, tapi malas nak kuarkan...sebab dah berbungkus cantik kat stor. Sekali 2 je guna kalau betul2 terdesak! Kat sini letrik mahal...tapi gas murah... sebulan cuma sehinggit dua jek... Kedekutnya!!

Petang tadi dok meratah mangga ni..wat pencuk mangga...ke kerabu?...ahh... sama je kan??..



1 comment:

  1. kekadang sy masukkan sekali epal ijau kalau buat kerabu mangga...sedap!mak yg ajar..

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu