Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Menu orang sakit..........

Masakan di lewat petang.
Perut rasa lapo...yelahkan, 2 3 hari ni makan cam tak makan jerk. So, dengan berbekalkan sedikit kudrat yang bersisa...menahan rasa sakit yang kadang datang & pergi, aku memulakan projek di dapur. Terasa cam nak makan bubur...Bila dah siap masak & hidang, belum pun makanan masuk mulut, gg ku nyut2 lagik. Dok terpaku depan makanan, memandang hb ngan anak2 makan. Depa nak abis makan barulah dengan slow motionnya aku mengunyah... Alhamdulillah..syukur dengan rezekiku hari nih.


Bubur nasi wif telur dadar..



Sup tulang lagik!!!...sedap dok hirup kuah sup ni..



Ikan bilis goreng cili wif kentang & ikan masin. Masyukkkk makan ngan bubur... (kalau tak sakit gg, memang terasa nikmatnya..)

2 comments:

  1. wpn nama menu org sakit
    tp ikan blis kicap tu menyelerakan

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu