Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Mari kita makan lagi................

Malas nak banyak membebel...nanti org jemu...so,
Mari kita berkongsi menu tengahari yang biasa2 & cepat d masak sedap d makan. Antara menu pilihan aku arini adalah.........calon2nya......



Ayam masak apa erk?? stail masak cam masak rendang cuma takde kerisik & agak berkuah.. juga menggunakan cili padi.. Ayam bahagian dada & tak payah dipotong kecik.. Pedasss....kesukaan hb.



Kesukaan kami...timun masak air, cara masak dengan menumis bawang putih ketuk & udang kering. Sedap hirup camtu.. untuk org sakit cam aku memang sesuaiiiiiiiiiii.................

5 comments:

  1. wah best la.tengok ja pun dah tau sedap.untung la hubby kat umah.isteri terror masak

    ReplyDelete
  2. hehe...x nmpk ayam mula2...lps baca n3 br tau ayam...ehe...but nmpk sedap tu..

    ReplyDelete
  3. timun masak air tu memng sedap.. klau petola pun ok gak kan.. dapt hirup best ooo

    ReplyDelete
  4. wahhh kalu aku masak2 cenggini selalu mau tombam aku weii..... takpe aku jamu matooo pun jadilah.... hahahhah(ni kata2 org malas)

    ReplyDelete
  5. salam ctzura,
    amboi tak habis2 rancangan masak2 dia ni.. memula ingatkan ayam golek.. heheh, rupanya dada ayam golek..

    anda ditag, nanti jawab yer,,
    http://kakyong72.blogspot.com/2009/05/sesi-menjawab-tag-part-1.html

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu