Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Rabu bluess....................

Salam semua...aku kembali lagi untuk hari ini...
Dengan cuaca yang tidak menentu skang ni, macam2 penyakit boleh menyerang. C kakak pun dah batuk & selsema. Aku ni plak?..heheeh...cam yg sedia maklum...cuma tetiba muncul lak ulser kat dalam mulut ni @ kat tempat aku, kami panggil mata ikan..Kuikuikui..ikannye mata tertinggal kat dalam mulut...

Semalam tak sempat nak menjengah umah2 orang...biasalah...berebut laptop ngan anak2.. Bila abah depa ada kat umah mulalah naik lemak, laptop pun nak sorang 1, padahal c adik bukan pandai lagipun. Saje je nak kasi mama dia hot. Masing2 nak laptop baru...selalunya laptop lama laku kat hb je la...Dulu laptop celeron, lembap sket..la ni guna core 2 duo, laju...suma nak guna yg barula...termasuklah aku!..Hehehe...hb beli utk aku pun.... budak2 sekarang lagi pandaiiiiii dr kita dulu...

Tengok apa yg aku buat arini...



Nasi daging...resepi try n error...jadi & sedap (perasan!)



Kroket kentang inti sardin. Malas nak wat inti, guna sardin buat roti aritu. Sori yg empunya resepi...derhaka sket...



Sambal sotong kering..



Sotong kering sekeping ni reganya rm3.64......huhuhu...

3 comments:

  1. salam kenal..dh link awak..

    ada masa, dtglah blog saya..
    put my link..and be my follower too.. tq..

    ReplyDelete
  2. salam tuan rumah,

    tak abis tepek foto makanan.. kena dtg sini selalu, utk ubat rasa lapor.. plus cari2 idea baru utk masak2..

    ReplyDelete
  3. Salam kenal Maswani. Thanks sudi link kite...nnt kite sggh umah...

    salam kak yong. hehehe...main masak2 je..dah gile blogging camnila gayanye..

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu