Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

First Timeee....................

Tak plan pun nak buat kek ni arinih! Tetiba c adik mengamuk nak kek. Gara2 tertengok kek kat myR. Berguling2 menangis... Akhirnya aku jumpa gak resepi kek ceklat yg bahan2nya suma ada d rumah. Resepi Moist Choclate Cake dr Kak Nor, tapi versi bakar. Sedap & lembut...tp hb kata manis sangat. Maybe next time leh kurangkan gula kot!!

Ni 1st time aku wat kek ceklat....1st time wat ising.....1st time gak aku mendeco... Ishhhhh.... teruk!!!...bukan takat keras tangan, tapi memang kaku tangan.....Buat malu company jerk!!.... Takpela, next time leh praktis g (nak sedapkan ati sendri!)...Untuk c adik yang dah tak sabo sesangat. Asik ulang alik masuk dapo...merengek tak sudah!...Buat cepat..& asal jadik!!...
Jangan gelak yer.....pasni aku nak berguru ngan kak Yati yg dah pro mendeco....

Kek Kaku Tangan............tak cukup ruang nak tulis nama Ammar...okla tu...hikhikhik...



Seronok betul anak2...nak tunggu besday memasing lambat lagik...dua2 bulan 11... Potong kek tak besday yg tak jadi tu aje ler....

3 comments:

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu