Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Dalam keterpaksaan....

Budak 2 ni kalau tak kena paksa memang tak moh tido siang... Kalau c adik tu, siang mesti tido, tupun bila dah puas melalak ler.. C kakak kalau abah dia takde senang je d suruh tido. Kalau abah dia ade...urmm.....nak main jer.. Abah rajin melayan...Yang mama dia ni cuba kalau suh tido, memang lajuuuu...cuma takde peluang jek!!

Tadi lepas balik skul, hb kuar gik, hb kena anto bebudak skul gi latihan lalulintas Shell...so anak2 aku paksa tido. Jadi tarzan kejap ar.. Adik bila suh tido wat dondang sayang la...berdondang ala rock punyer.. Dahtu time tu le nak cari otomen dia..nak peluk...time tu gak nak pakai jam batman... Geram tul!! Dahle bangun awal..tapi yang pelik tu..c adik bila dah tengah nangis tu, aku tunjuk "nak susu mama?" ngan landing baik nyer..terus menerpa! cam kena magnet!!.. Tula pasal.. masih nyusu badan lagik bujang aku tuh!!


Sikit punya lena depa tido....best jer...

1 comment:

  1. Kalau anak2 tidur camni aman jer rasa dunia ni kan....maknya pun adalah macam2 projek kat dalam pala ni,serba serbi nak buat,tak gitu....

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu