Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tak ketinggalan jugakkkkk..........

Mana leh jadikkan??.... Pengaruh yang kuat dari banyak pihak... ke sana ke mari mesti nampak 'dia' nih... Naik jeles aku!!...
So, sempena di hari Jumaat yang penuh keinsafan nih...pepagi lagi aku dah suh my BM mandi & gosok gg, sebab nak g keje awal. Kena cepat sebab nak wat makan lunch...11.30 hb dah balik skul. Aku ni nak lunch roti....Bleh kannnnn???...
Doh yang dah sedia lembik, tapi malas nak + tepung...gentel ajela...walau agak lekat2. Kastard pun tak bape pekat...susu segar tak cukup, bantai guna air jer...Sekali buat 2 adunan... tamakkkk!! anak2 bukan nak pon!!...Terpaksalah mak ngan bapak budak ni makan...Nak bagi bodi ni kembang & gebus cam roti ni jugak!! Ntah naper la anak2 aku ni payahhh sesangat yek! Mak nye ni punyalah rajin...tapi karipap gak yang d tanya... Adussss.....geram!!


Potato bun.....rupa agak kurengggg......lembik sangat... sib baik leh d bulatkan guna cara memajerinkan tangan tuh... Mekasih cik Ros aka Onigiri tu..



Kite kasih cicah ngan Sardin masak kicap wif potato gak n kacang panjang yg dah nak expired. Layu jer....sian lak,dr buang baik + sekali.......Jgn membazzzzirrr...

5 comments:

  1. sy nie pantang npk sadin
    trus nk mkn sadin kang..

    ReplyDelete
  2. wah wah wah siti situ sana sini nampaakkkk orang duk meroti....

    ReplyDelete
  3. hai neeza... jom menyadin sesama... sodap!..sodap!!

    ReplyDelete
  4. Nenie...jomla sesama meroti...

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu