Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Derhaka lagikkkk...........

Monday blues.....
Hari ni dimulakan dengan perasaan mim alif lam sin..MALAS!..Bangun terlebih awal sebab teringat lom gosok baju keje hb. Konon nak menggosok malam...tapi tertido plak!..(alasan org pemalas!!)..Pastu rasa malas lagi nak wat bekpes...sian hb, arini bekpes ciskek semalam ngan 2 biji telur mata kobau.. Hb kalau dapat telur....+ ngan cis yg memang jadi pebret dia & anak2.. aku lalu kat blakang...memangla tak nampak!!! ekekekek....

Arini kat skul hb ada sambutan hari guru. Dah tentunya ada makan2 a.k.a jamuan gitu! So, datang lagi perasaan malas tu!..Konon taknak masakla, nak wat ciken sup je kat anak2... tapi eh..ntah naper...siap plak lauk nih. Ada ka??...@pun lauk ni termasak kat kuali dgn sendriknyer?
kuakuakua....dah tu siap wat Ribena ngan Sunquick yg tengah d sejukkan tuh. Padahal selama ni lunch ngan air kosong jer....Siap masak awal lak tu...siap leh merempit lagik ni!...

Ntah pe2la kan.....


Close up...


Ayam kandar. Resepi dari kak Asma yang comel itew... Derhaka lagik, sebab kak asma wat guna daging, aku guna ayam yg d potong kicik2.. Agak pekat & kering...terlebih kari kot..sebab takde yg pek kecik..selalu beli pek yg besau sekali...so....tapi yummy...Mekasih kak asma, pasni leh guna daging lak. Minggu ni cuti makan daging...asik daging jer...Tapi ayam takleh cuti...tiap minggu kena ada, sbb anak2 sukeeeeeee banget ngan menu ayam2 ni...




Lontong goreng lada hitam...+ budu & udang kering. Ini kes nak perabiskan nasi impit soto yang jiranku bagi semalam...

3 comments:

  1. huhuhuh samolah kita... konon nak gosok baju abg malm2 sekali ketiduranlah... hahhahaha (alasan sama gak..malsa benonya)

    yerlah budak2 suka ayam.. umah linn ni wajib ada ayamm kalu idak mmg tak mknlah budak dua tu...

    ReplyDelete
  2. sesekali wat alasan pe salahnyer...hikhikhik...
    bebudak mmg suka ayam kan?...menu serupa je lak tu..

    ReplyDelete
  3. alasan mmg baik punya..hehe..
    ayam mmg fevret budak2 kan.. Hanim pn suko make ayam..

    --> dh link awak..tq.

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu