Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Hari kudap2an Serumah.............

Burinnnnnnngggggggggggggg...hari ni memang buring sungguh!!!!
Hb ada skul ganti...ganti tuk cuti raye nanti. Biasalah...asik ganti mengganti nih. Lak tu guna jadual hari khamis yg kelas sampai petang. Huakloohhh...lg + buring ma...takde kawan nak borak2..

Adala memprojek arinih...Kononnya nak ilangkan keburingan itew...pastu bile nak online, berebut ngan c kakak lu...dapat laptop kat tgn, line cam labi2...pastu cam chipsmore!!.. Gerammm...... Malas nak ngomel, jom layan ajelah gamboku yang agak blur...cam kepala otak tuannya yg dah mula nak mereng.....


Tak sangka!!!...jumpa lak anak2 siput ni tengah berenang dalam lautan minyak... krup krap... abis d korbankan mulut2 comel... Terkenang masa kcik2 lu.. bile raya mak rajin wat.. adik beradik sorang 1 dulang, dok menggentel. Sape paling cepat abis kira terror. La ni lama dah mak tak wat..takde saper nak tulung. Suka di sira pedas... Kat umah ni xleh sira, sbb nnt anak2 xmoh mkn..





Ni projek ke2...seawal pagi tadi....kukis Monster... Cornflakes Cookies wif chocolate chips...
Resepi d ejas ikut bahan yg ada kat umahku syurgaku..





Lepas anto hb depan pintu, aku mula merealisasikan potato chips ini... Lepas wat jemput bilis, sambil teman hb bekpes, aku dok sagat kentang nih... Dah d goreng aku tabur perencah secukup rasa yang aku dapat free tuh!!..




Ni plak separuh dari doh siput sedut tu. Aku kasik canai & panjang2kan dia jadi kopok gunting... Padahal xde guna gunting pong!!!...kuakuakuak....Mak aku panggil kerepek pagoda...





Sebab malas & boring tu bercampur aduk dalam badan nih..arini goreng bihun sayur guna lada hitam. + ayam goreng + sambal kicap + sup ayam. Nasi masak gak sebab c kakak x moh bihun nih...

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu