Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

:)

"Bukanku tak sudi...kasih...untuk bersamamu..menulis lagi..."

Lagu yg ditujukan khas tuk blog kesayanganku yg dah lama bersawang.. huk3..
Dah banyak perkara yg aku terlepas..dah banyak hari spesel x diraikan dalam umah AJAIB nih.. Dr hari Ibu, ke hari 'Misi' aka Nurse, kendian hari Belia, pastu hari Guru..macam2 'hari' lah.. cuma harimau je takdek!! eheheheh..untuk itu.. untuk semuanya..selamat HARI semua yg terlibat spt d atas. Bukan ku lupa pada sahabat2 yg meraikan hari spesel tuh..cuma aku ni hangin M sikit.. huhu.
Dan untuk Hari yg baru berlalu iaitu Hari Gawai.. buat suma kengkawan yg ada d bumi kenyalang,yg meraikannya (ialah..bukan suma org sambut!), tempat aku blajo kenal buah dabai & terubuk asin.. Selamat Menyambutnyer.. Miss Miri a LOT!!!

Dan yg Terbaru, terKINI..dah tentunya hari yg di tunggu2.. iaitu Hari CUTI... huk3..cuti skolah. Bagi yg ada anak ramai, tentu hari yg paling riuh, meriah, sibuk & penat.. almaklumlah askar2 sepanjang hari d umah.. yg tolong 'kemas' nye lain, yg tolong 'kunyah'nye lain.. yg bergaduh, berebut nak remote tv @ lappie nye lagik.. pe2 pun semoga cuti kali ni lagi menyeronokkan..
Dah tiba musim buah..kenduri kawin pun bnyak cuti skolah ni.. lehla pakat2 balik kampung reramai. Aku nak balik tau...tapi org kampung lak nak mai KL, sbb sepupu aku kat Bangi tu nak kawin.. jd suma akan berpiknik sepuas hati kat umah aku nih. so, x merasalah duyan yg dok melambai2 panggil aku tuh.. hwuaaa... sedihhhh.. nak duyannnn....

Eheheeh.. esok2 aku rajin aku tepek gambo yek. Tadi ada wat cucur udang by k.nor tu..tp x de lak amik gambo.. Bakso pun abis gitu jek dlm perut.. x sempat wat kenangan... hahahhahaa...

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu