Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Salam Semua...

Alhamdulillah..dapat menjengah sekejap kat blog ajaib nih... Rindu bangatttttt....
Ni pasal dok settlekan 'benda' yg nak d faxkan ke cik abang nun d miri tuh.. kalau tidak, mau tak jejak aku kat CC nih.. Pekabo suma???? Rindu kat aku tak??? Eheheheh...

Untuk pengetahuan semua, Alhamdulillah syukur teramat sangat.. akhirnya hb dapat transfer balik ke KL... sekarang hb ada d Miri tuk uruskan suma perkara & aku masih di Kota Tinggi ngan anak2.. Mekasih pada sahabat2 semua yg mendoakan rayuan kami berjaya.. TQ SO MUCH!!

Pas ni mungkin lama lagi baru dapat tenet lagi.. almaklumlah..bz...hb dapat pindah di SMK Taman Desa, jln Klang Lama.. Pasni asyik meayau kat MidValley je la gamaknya aku nih... Sibuk nak cari umah sewa nih.. ada sesape leh tolong????

Oklah..karang meraung c kecik mama dia hilang lama bangat.. ok.. jumpe lagi

5 comments:

  1. salam mekkk..kite baru perasan ada post ni..ingat nak sapu umah td..tgk dah kilat2 dah rupanya tn umah ada melawat.hihi...rinddduuuu bangattt nih... syukurlah dah tercapai impian nak berpindah ek..alhmdulilah,walaupun sedih gak sebab mesti mkin susah kite nak jumpa lagi...sobb sobb...
    Apa2pun doakan yg terbaik buat kalian sekeluarga..harap dpt cari rumah sewa yg ter best sekali..hehe.. jmpa lagi yer...cepat2 smbung tenet tauu :D

    ReplyDelete
  2. Salam kak Zura,
    Alahai lambat baca entri akak nie, baru tau rupanya akak sekeluarga dah dpt pindah balik semenanjung ek... :)

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu