Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Nasi Lemak PJ

Salam d hari Isnin yang masih cuti lagik.. gi jenjalan ke mana tadi??

Takde menu spesel nak kongsi.. cuma nasi lemak biasa jek.. yang semua orang tahu buat... malah lebih sedap lagi dari aku punyer... Ni nasi lemak sempoi.. buat alas perut sebelum kami gi tawaf IOI Mall. Alas perut?? kuikuikui... bukan setakat alas jek..dah cam simen perut dah.. kenyang sungguh!!! Dah makan nyesalll... Tapi sejak aku dok kat kampung sebulan lebih aritu.. selera makan memang naik.. seiringan ngan kenaikan berat badan.. huhuhu... jarum timbang cam nak patah dah... hwuaaaaaaaaaa.... kena diet balik nih!!!


Saje bagi nama PJ kat ujung tu.. menandakan aku dah tak dok Miri lagik.. Kelainan nasi lemak ni ialah aku gunakan beras tanpa kanji.. eheheheh.. konon nak maintain lar tu.. padahal makan tak hengat donia dah... Resepi?? main campak2 jek.. sebab nasi lemak kan dah ramai yang terror..
Jom layannnn.... ngan teh-o kurang manis... Yummyyyyy..

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu