Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Kerana Abang......

Salam d pagi Rabu yang sejuk..dek angin yang sepoi2 languange..........Macam nak hujan, tapi lom hujan.
Lama giler x bukak umah ajaib nih...pelagik nak mengulo kat umah2 kengkawan yg lain. FB boleh lak bukak ari2.. :p
Memang malas tahap dewa dewi ler.... Padahal xde keje, & bukannya wat pe2 pun... banyak beno waktu senggang kat umah ni..
Tapi, kalau dah memang MALAS...cakap ape pun x guna. Banyak jek alasannya. Hari ni dengan kerajinan yang masih bersisa, & d sebabkan en.HUBBY tersayang dok bising suh update jugak2 blog ni..aku pun menurut la perintah..kata isteri mithali.. kuang3.. Agaknya dia dah boring ngok benda alah yg sama jek bile bukak ari2.. (jgn x tau, cik abg sorang tu mmg bukak blog ajaib ni setiap kali dia on9!!)... hehehehhe..

Makanan ni pun memang dah confirm2 dah jd baja.....ntah bile aku masak pun aku lupe... Biasalah, klu ingat amik gak gambo, tp pastu dok terperap jd tukun kat dalam cik.Canon tuh..huhuhu.........

 Telur Puyuh Masak Sambal...... Nampak cam banyak kan!! untuk 2 orang makan.. Tapi abis gak... Anak2 yg dok tulun kupas kulit telo2 chumill nih... pastu main ramas2 kulit telo... Wat sepah!!! huhu



 Babat Masak Lemak Putih Berapi.......Mak oiiii panjangnye nama!! Ahaks! Kat tempat aku @ sebenarnya memang dah d perkenalkan dr kecik oleh mak aku, nama benda alah ni babat.. ada ke nama2 lain?? @ kat tempat korang ada nama2 manja yg lain utk salah satu aksesori mrs Cow nih?? Leh ar share yek!! Sedap babat masak camni.. Aku suka.. Hb pun suka nampaknya... Lagi pedas lagi best. Kasik banyak2 Cili!! Wallahhhhhh................

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu
RAPED BY OWN BROTHER @ TODAY'S JOKE