Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tetiba teringat..

Salam bertemu lagi d hari ini..

Hati rasa sedih..sebak bila teringat kes pembunuhan Datuk Sosilawati Lawiya. Kejam betul manusia sekarang ni. Betul lah kan..kerana DUIT, manusia jadi buta mata buta hati.. mampu buat apa saja asalkan keinginan & impian tu dapat d penuhi...

Cuba tengok wajah manis seorang usahawanita melayu yang paling berjaya & sukses dalam empayar perniagaan kecantikan. Berusaha dari bawah untuk bangkit demi anak2 tersayang. Syahdu sangat...d hari umat Islam sedang beribadah d Ramadhan yg barakah.. sedang meniti hari untuk menyambut Syawal, kita d kejutkan dgn pemergian tragis beliau dan 3 sahabat yg lain. Yang paling menyayat hati, mereka d perlakukan dengan cara yg tidak sewajarnya.. Walaupun cuma mengenali allahyarham hanya pada nama & wajah d kaca tv & majalah, namun hati cukup terkesan dengan pemergiannya.. Ikon wanita melayu yg berjaya.

Dari hari ke hari, tak jemu aku mengikuti perkembangan kes ni.. Berharap sesangat mangsa2 yang teraniaya ni mendapat pembelaan & hukuman yg seberat2nya dijatuhkan ke atas pembunuh kejam tu... Ishh..geram nih!!!

Al-fatihah untuk Allahyarham Datuk Sosilawati Lawiya, Kamaruddin Shamsuddin, Ahmad Kamil Abd Karim & Noorhisham Mohammad. Semoga mereka d tempatkan dlm golongan yg beriman.

2 comments:

  1. kadang2 mcm tak percaya berda mcm ni blh terjadi...ada yg sanggup buat mcm tu.
    Al Fathihah untuk mereka...

    ReplyDelete
  2. Tul tu kak suzi...terkejut, sebak, x sangka masih ada manusia tak punya perasaan...

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu