Dah penat arini....mengemas...angkat tv..angkat kerusi...gulung tikar...mop...nyapu...alih sana, alih sini...so, masak yang ringkas & cepat siap. Sambil mengemas ruang tamu, aku goreng ayam & masak nasi. Dah siap ubah&suai...baru dkicapkan. Kicap..suma makan..takyah nak masak 2-3 menu...Argghhhh penat....kain tak lipat gi....
Kehidupan ini satu PERTARUHAN.... Kebahagiaan satu ANUGERAH.... Kasih Sayang satu KEISTIMEWAAN.... Cinta satu KEINDAHAN.....
Addin
(2)
agenda kristian
(1)
air zam-zam
(1)
Akidah
(1)
Aku
(3)
Anak-anakku
(23)
Bajet
(1)
Bajet 2014
(1)
Best Takaful Operator 2012 Asia
(3)
Bonus
(1)
bundle baby
(1)
cek
(1)
cek tanpa modal
(1)
cemerlang
(3)
Cikgu
(1)
coklatminda
(1)
CT babybundle
(1)
derma
(2)
derma palestine
(1)
Digital Quran
(2)
Firstlink
(1)
free
(1)
free cash
(1)
Gula stevia
(1)
Gula stevia air zam zam
(1)
Guru
(1)
Guru berkesan
(1)
homeschool
(4)
How to
(2)
ipro
(1)
ipro murah
(1)
ipro RM135
(1)
ipro sense wi
(1)
Isu
(3)
kerja
(1)
kerja dari rumah
(1)
kerja online
(1)
kerja sambilan
(1)
kesihatan
(3)
kesilapan ibu bapa
(1)
Kristianisasi
(1)
Masak-masak
(21)
Mengomel
(6)
My Qalam
(3)
online survey
(1)
part time
(1)
penyakit kritikal
(3)
Percuma
(3)
perlindungan
(2)
PruBSN
(4)
Prundential
(4)
Quran
(3)
readpen
(3)
Renungan
(10)
sakit
(3)
sambal hijau
(1)
sambal hijau sodap
(1)
sambal hijau sodapp
(1)
sambal ijau
(1)
sambalhijau
(1)
save palestine
(1)
sayang
(2)
Smartlink
(2)
Stevia
(1)
survey
(1)
tablet murah
(1)
takaful
(5)
takaful terbaik 2012
(3)
Takafulink
(5)
telekung
(2)
telekung travel
(2)
telekung travel cotton
(2)
telekung travel satin
(2)
Umat
(1)
Ummah
(2)
Donut 3 version...
Sebenarnya takde idea nak watpe bekpes pagi ni... So yang senang...& d makan suma penghuni umah ni...donutla...
Sorrylah...pepagi ni mood agak kureng...gambar blur...post pun asal bleh jer...geram tak dapat nak gi jenjalan sebb hb ada kursus kat skul...Eeeee.....
Layan je lah donutku ini...semalam keria....rupa sapa...asas doh berbeza......

Sorrylah...pepagi ni mood agak kureng...gambar blur...post pun asal bleh jer...geram tak dapat nak gi jenjalan sebb hb ada kursus kat skul...Eeeee.....
Layan je lah donutku ini...semalam keria....rupa sapa...asas doh berbeza......
Sepetang bersama keria...............
Malam hari yang hangat........


Bedaknya tak bape rata...tak habis kursus mengandam..

Geram betul ngan streamyx 2-3 hr ni...linenya kejap ada kejap takde. Lom sempat nak buat apa, dah error...sakit ati....kalau ada tu...alahai....'laju' bebenooo..........
Ni kena cepat2...takleh nak panjang2 mukadimahnya..karang terstop kat sini. Petang tadi dah banyak hottt.....la ni tak moh hot2 lg....
Layan keria labu ku ini.. Part nak membentuk2 memang aku fail! kalau peksa mesti dapat F manjang..Just guna icing sugar, sebab slalu wat gula tu tak pernah jadik!
Ni kena cepat2...takleh nak panjang2 mukadimahnya..karang terstop kat sini. Petang tadi dah banyak hottt.....la ni tak moh hot2 lg....
Layan keria labu ku ini.. Part nak membentuk2 memang aku fail! kalau peksa mesti dapat F manjang..Just guna icing sugar, sebab slalu wat gula tu tak pernah jadik!
Aktiviti aku pagi tadi....mengerjakan rambut c adik yang dah panjang. Rimas aku menengoknya. Masa mula nak gunting...punyalah dia menangis....1 flat ni bleh dengo...dah kena gunting elok lak dia diam jek... Selalunya aku yang gunting rambut c adik ni. Dan nak tau 1 rahsia??? hahaha... selama aku dok kat Miri dah 4 tahun lebih ni....rambut hb pun aku je yang gunting...... anda percaya??????????...itulah hakikatnya..........
Selamat Hari Ibu...
Rindu kat mak yang jauh kat kota tinggi tu...Rasa cam dah lama sangat tak jumpa... InsyaAllah pertengahan bulan 6 ni mak ngan abah akan terbang ke Miri...nak jengok anak cucunya d sini..
Tak sabar menanti waktu itew...
Buat mak..kite SAYANGGGGG mak...kite mintak maaf kalau ada buat salah & silap sebab kite tau kite ni memang degil sket...Selamat Hari ibu mak....
Tak sabar menanti waktu itew...
Buat mak..kite SAYANGGGGG mak...kite mintak maaf kalau ada buat salah & silap sebab kite tau kite ni memang degil sket...Selamat Hari ibu mak....

Bila dahaga, yang susukan aku.... mak
Bila lapar, yang suapkan aku.... mak
Bila keseorangan, yang sentiasa di sampingku.. .. mak
Kata mak, perkataan pertama yang aku sebut.... Mak
Bila bangun tidur, aku cari.... mak
Bila nangis, orang pertama yang datang .... mak
Bila nak bermanja, aku dekati.... mak
Bila nak bergesel, aku duduk sebelah.... mak
Click Me! Bila sedih, yang boleh memujukku hanya.... mak
Bila nakal, yang memarahi aku.... mak
Bila merajuk, yang memujukku cuma.... mak
Bila melakukan kesalahan, yang paling cepat marah.... mak
Bila takut, yang tenangkan aku.... mak
Bila nak peluk, yang aku suka peluk.... mak
Aku selalu teringatkan .... mak
Bila sedih, aku mesti talipon.... mak
Bila seronok, orang pertama aku nak beritahu..... mak
Bila bengang.. aku suka luah pada.. mak
Bila takut, aku selalu panggil... "mmaaakkkk! "
Bila sakit, orang paling risau adalah.... mak
Bila nak exam, orang paling sibuk juga.... mak
Bila buat hal, yang marah aku dulu.... mak
Bila ada masalah, yang paling risau.... mak
Yang masih peluk dan cium aku sampai hari ni.. mak
Yang selalu masak makanan kegemaranku.... mak
kalau balik ke kampung, yang selalu bekalkan ulam & lauk pauk..... mak
Yang selalu simpan dan kemaskan barang-barang aku.... mak
Click Me! Yang selalu berleter kat aku... mak
Yang selalu puji aku.... mak
Yang selalu nasihat aku.... mak
Bila nak kahwin..Orang pertama aku tunjuk dan rujuk..... mak
Selamat Hari Ibu..

Buat sahabat2 blogger yang bergelar ibu....Selamat Hari Ibu jua... Semoga kita mampu menjadi Ibu yang TERBAIK buat anak2 kita...
Hargailah ibu kita selagi kita mampu berbuat begitu...Jangan Tunggu Sampai Hari Esok...
Simple lagikkk...........
Hari ni terhengin makan roti canai. Tapi roti segera je la. Nak wat sendrik cam tak berbaloi bila yang makannya aku ngan hb je. So, beli yang xpress je ar....janji lepas gian. Tunggu punya tunggu kari ayam kak asma ngan udang rendang HaSue tak sampai2 jugak...naik kematu aku tercongok kat depan pintu umah...jadi, terpaksalah aku menyingsing seluar memasak kari..nak pekena ngan roti canai nih. Wat kari daging ala mamak. Mix ngan sambal tumis ikan bilis... Sedap wooo..... hikhikhik...

Subscribe to:
Posts (Atom)
Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)
JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!!
Meh lepak kat TupperwareKu
