Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Nasi Lemak PJ

Salam d hari Isnin yang masih cuti lagik.. gi jenjalan ke mana tadi??

Takde menu spesel nak kongsi.. cuma nasi lemak biasa jek.. yang semua orang tahu buat... malah lebih sedap lagi dari aku punyer... Ni nasi lemak sempoi.. buat alas perut sebelum kami gi tawaf IOI Mall. Alas perut?? kuikuikui... bukan setakat alas jek..dah cam simen perut dah.. kenyang sungguh!!! Dah makan nyesalll... Tapi sejak aku dok kat kampung sebulan lebih aritu.. selera makan memang naik.. seiringan ngan kenaikan berat badan.. huhuhu... jarum timbang cam nak patah dah... hwuaaaaaaaaaa.... kena diet balik nih!!!


Saje bagi nama PJ kat ujung tu.. menandakan aku dah tak dok Miri lagik.. Kelainan nasi lemak ni ialah aku gunakan beras tanpa kanji.. eheheheh.. konon nak maintain lar tu.. padahal makan tak hengat donia dah... Resepi?? main campak2 jek.. sebab nasi lemak kan dah ramai yang terror..
Jom layannnn.... ngan teh-o kurang manis... Yummyyyyy..

Hai..hai...hai...

Salam...
Malas tul nak update blog ni.. Masa line lom connect cam x sabo2 jek.. bile dah ada line.. huhuhu.. terbengkalai camtu jek umah ajaibku ini... Hari ni rasa rindu lak nak membebel kat sini...

Anyway, nak wish Heppi Chinese New Year kat kengkawan yang menyambutnya.. semoga tahun harimau ni semuanya jadi lebih aktif & produktif.. Aummmmmmmmmmmm...

Tak gi memana pun cuti nih..sebab t/hari tadi mak abah & famili adik baru bertolak ke Penang dari umah aku ni. Adik aku tu beria2 nak datang tengok umah baru aku yg tinggi nun d tingkat 14 nih.. Plan awal nak lepak sini sampai selasa.. nak gi jenjalan n mandi2 kat taman tema la kononnya.. pastu along aku lak tepon tak sudah2.. suh gak depa mai Penang.. so, berangkatlah depa ke utara plak. Udahla semalam dekat 1/2 hari sesat nak cari jalan ke umah aku ni.. Bukannya susah pun.. sebab umah aku betul2 depan highway, tapi banyak silap masuk lorong.. almaklumlah.. adik aku tu pakar area johor jek.. huhuhu...

Jom tengok umah baru aku yang chumillllll...... sebelum masuk barang aritu..




Bertemu Lagi..

Salam semua...

Alhamdulillah.. perjalanan dari Kota Tinggi ke KL isnin lalu berakhir ke destinasi sepatutnya..
Ini bermakna.. aku dah mula jadi warga Kolumpo semula.... dan akan bermulalah semula aktiviti merempit yang dah berbulan tergendala... eheheh

Pekaba semua????? Rindu bangattttttt....
Tapi masih lom datang mood tuk meng'update & menjelajah blog ke blog... almaklumlah... mood mengemas lagik!!! Nanti2 aku serbu..........

La ni aku n famili dok kat area PJ....
Wokeh... nanti sembang2 lagik... muahahahahahahahahaha

Salam Semua...

Alhamdulillah..dapat menjengah sekejap kat blog ajaib nih... Rindu bangatttttt....
Ni pasal dok settlekan 'benda' yg nak d faxkan ke cik abang nun d miri tuh.. kalau tidak, mau tak jejak aku kat CC nih.. Pekabo suma???? Rindu kat aku tak??? Eheheheh...

Untuk pengetahuan semua, Alhamdulillah syukur teramat sangat.. akhirnya hb dapat transfer balik ke KL... sekarang hb ada d Miri tuk uruskan suma perkara & aku masih di Kota Tinggi ngan anak2.. Mekasih pada sahabat2 semua yg mendoakan rayuan kami berjaya.. TQ SO MUCH!!

Pas ni mungkin lama lagi baru dapat tenet lagi.. almaklumlah..bz...hb dapat pindah di SMK Taman Desa, jln Klang Lama.. Pasni asyik meayau kat MidValley je la gamaknya aku nih... Sibuk nak cari umah sewa nih.. ada sesape leh tolong????

Oklah..karang meraung c kecik mama dia hilang lama bangat.. ok.. jumpe lagi

BYE...

Salam Semua...
Selamat Bercuti pada semua.. pada anak2 yg dah tak payah nak berkejor naik bas skolah.. pada mak2 yg tak terjerit2 nak suh anak bangun pagi.. tak payah bangun awal2 pagi buat bekpes.. eheh.
Rasa relax??? @ lagi tak relax?? sebab dah suma dok berkumpul kat umah.. mesti gamat & meriah suasana.. Mak pun terjerit2 gak la kan!!.. Takper, latihan vokal tuh.. hikhik..

Pe2 pun.. habiskan masa berkualiti bersama anak2 d cuti sekolah yg panjang ni.. gi coti2 m'sia.. Jommmm....

Alhamdulillah..akhirnya hari yang d nanti & dtunggu tiba jua... Anak2 dah terlebih excited.. Esok petang... kami akan berlepas pulang... dr MIRI ke KLIA ngan flight MH2597 kul 6.15pm. Perjalanan kami mengambil masa agak panjang sebab akan transit d Kuching dulu.. Doakan perjalanan kami selamat sampai ke destinasinya...

InsyaAllah..AidilAdha akan d sambut bersama keluarga hb. Dan melengkapkan percutian ngan bermacam2 agenda bersama sebelum pulang menemui ayahbondaku d kampung.. Banyak tul rasanya perancangan tuk menggembirakan hati anak2 & hati sendiri... eheheh... InsyaAllah.. d harap semuanya d permudahkan Ilahi...

So.. manalah tau ada sesapa nak jumpe aku yg chumil & bolat nih... lehla kontek aku.. ehehe. perasan betul ada yg nak face 2 face ngn mak budak nih kan!!! ehehehhe...

PHONE: 019-2407038
InsyaAllah akan berada d Taman Keramat AU1 hingga awal dec sebelum balik ke Kota Tinggi..

Jumpa lagi yea... kat umah PIL takde tenet.. kat umah my parent pun sama.. huhuhu.. jadi, tak taulah bile leh sapu umah AJAIB ni..& jengah umah u all suma.. tadi dah jenjalan sebanyak yg terdaya.. pasni nak sambung pe2 yg tak settle lagi.. Ada sikit ke'bizi'an... Pada sesapa yg rajen tu.. tolong2 sapu & ngemop umah ni yek.. babaii.. Love u all & gonna Miss u...

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu
RAPED BY OWN BROTHER @ TODAY'S JOKE