Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Yg dah lama punye..............

Salam d pagi jumaat yg tenang & nyaman.......... Namunnn, tak setenang hatiku ini.. ahaks!

Susah tul nak update blog ni ari2.. angin rajin tu tak datang2 menyinggah..asik terus je gi umah dak ika kat bangkok nu.. Huhuhu.. terpaksalah dok layan apam yg dah lama terhadam dlm perut nih..


Nasi Ayam sempoiii gilers.. Salad takde, ku guna kobis sajok!
Buat ni 2-3 hari lepas..masa anak2 kesayanganku itu demam.. Alhamdulillah.. nampaknya depa dua orang dah sihat.. dah cergas & segar je muka tu.. Kalau tak..aktif gak.. cuma muka nampak lesu & layu jek. Hati mama depa ni pun dah tambah senang.. tengok anak2 yg bertambah ligat!!!
Saje wat nasi ayam.. sebab senang.. & nak umpan anak2 biar selera nak makan. Nasi ayam & sup ayam, kakak sukeeee bangat.. c adik lak suke ayam goreng crispy.. so.. mixkan dua2.. senang keje acik!! Tapi tupun dah lewat petang br selera makan diorang datang.. siap berebut2 makan ayam.. Okla tu kan...asalkan nak makan!!!



Cucur Cempedak aka Cempedak Goreng
Jiranku yg baik ati tu ada bagi sebiji cempedak yg cumil2 isinya.. isinya lom masak ranum sangat. So, sbb dah tak tertahan nak makan, aku goreng jek. Tapi tak bape manis.. Okla.. sesuai ngan selera aku gak... (saje, nak sedapkan ati sendrik!!).. eheheh

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu