Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
Bertemu Kembali.......
Angin kuat tul kat luar tuh... Rasa nyaman sekali...

Meh nak cite pasal tugas baru aku.. Ehehe.takde benda pun, cuma... start dari semalam, aku ada jaga anak cikgu kat umah bawah nih. Sian lak bila wife dia kata susah ke hulu hilir anto anak2.. selalu masuk opis lambat.. Minta aku tolong jaga c kecik yg dah 1 1/2 thn tuh. Eheheh.. aku tak kisah ar.. sebab aku bukannya buat pe pun kat umah.. lagipun sekejap jer jaganya..

Cuma hari Isnin, anak2 tu d ambil dalam kul 4.30ptg, sebab c ayahnya... cikgu Kolej ada GerKo sampai ptg..cam hb aku gak... & hari Khamis sampai 2.50ptg. 3 hari lain tu, kul 12 t/h mak depa dah ambik dah.. Isnin ngan Khamis je, start t/h sampai petang aku jaga 3 beradik tu.. Hari lain jaga c kecik tu je pagi.. sebab kakak2 dia ke taska..

Semalam busy sket melayan 5 kanak2 riang sampai ke petang.. Anak jagaanku yg sulung & ke2 tu sebaya ngan kakak & adik.. Kakak ngan adik seronok sesangat ada kawan datang umah.. huhu.. aku yg tak menang tangan..

Pastu ngah sibuk2 ngan c kecik tu yg masih lom biasa ngan aku..(mula2 tu asik nangis jek!!, jenuh aku mujuknya!).. student hb datang beraya ke rumah.. Tak cakap lak tu.. kelam kelibut aku d buatnye... Sian depa, minum air bujang jek.. Ngan umah cam tongkang pecah lagik! huhuhu..wat malu cikgu Saiful jer... harap2 kalau depa baca blog ni... "Lainkali kalau nak datang, cakap dulu...lehla prepair pe2 yg spesel sket!!".. hehehe..

Menu arini... simple & cepat siap...

Terung Masak Kicap
Resepi by kak Hana yg tengah berpantang tuh.., tapi telah d olah sikit mengikut apa yg ada d rumahku ini.. Sedap!! Aku suka!! Hb pun suka!!! Dah kali ke-2 try resepi ni tau!!



Sambal Udang wif Petai
Selagi ada petai dalam esbok tuh... selagi tula ari2 makan petai pun takper.. eheheh... Cam biasa, petai tu telah d kecil2kan untuk membolehkan my hb makan sama...



Udang Goreng Kunyit
Untuk c adik..makan ratah begitu saja!! Selain Mee, ini pebret dia gak! Untuk kakak.. Sup Telur..

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu
RAPED BY OWN BROTHER @ TODAY'S JOKE