Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Kek Buah Bakar

Salam d petang Rabu yang cam nak hujan jek tu...

Berehat sekejap dr meng'n3.. huhuhu.. Bukan sebab malas tau.. tapi takde mood nak berebut ngan anak2.. masing2 sibukkkkkkk jek nak ngadap lappie gaks.. Dapat sorang satu br senyap.. Bila depa tak ngaco, line plak wat hal.. La ni depa tido.. sebelum depa ambik alih tempat spesel ni.. kenalah aku cepat2 mengepost..

Ni kira cemil2an semalam la ni.. Kes nak perabiskan sikit buah kering yang ntah bile punya stok. Sian lak dok tengok depa terperangkap dalam telap tuh.. Dari expired & membazir, baik aku guna cepat2.. Tu pun cuma cukup tuk buat 1/2 adunan dari resepi Kek Buah Bakar yang aku cilok dr umah kak Azura..(nama sama, tp Azura ni tak reti wat kek..Azura yg tu..ratu kek keju maaa). eheheh.. Jangan marah kak Zura!!


Baru sejuk & dah ready tuk di potong..



Rupa memang buruks... huhuhu.. Takde bekas yg lagi kecik.. so guna apa yg ada.. Gitula yang dapat.. Sedap.. Rasanya yang manis2 buah sesuai ngan anak tekak aku ngan hb, yg kureng kek2 nih. .. Anak2 memang bo layan ler.. Lenkali leh buat lagik!!!

Mekasih kak Azura yer....

1 comment:

  1. Sama2 kasih adikku..lenkali buatkan tuk akak sekali heheeheee

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu