Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Buah Melaka dr Sarawak

Ni ntah pe mimpi ntah... pagi2 buta tadi aku dah dok menggentel buah melaka ni.. tekak ni rasa teringin yg tak dapat d tahan2 dah.. lama dah plan nak buat buah melaka guna inti kelapa tu.. cam resepi dak HaSue tuh.. tapi asik tangguh & tangguh..sebab malas!! Inti memang dah ada dah.. so wat gak la pagi tadi.. Guna kelapa kering jek.


Lepas siap goreng nasi tuk bekpes hb.. aku mulakan operasi menggetel ni plak.. Dapatlah 14 ketul tuk bekpes aku sorang... Sampai t/hari gak br licin. Hb dah makan nasi goreng lebih nasi daging semalam, mana pandang dah kue2 cenggini.. Aku tak kira nasi ape.. nasi lemak, nasi ayam.. kalu ada belen.. suma d goreng. Sedap woo.. sebab ada kelainan tang rasanya tuh.. heheheh..


1 comment:

  1. Salam..ada lg ke buah melaka tu...nak sebiji bole???? ;-)

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu