Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Bolehla....

Salam bertemu lagi....

Ni lak menu hari nih.. Memang takde idea dah... Masak je la pe2 pun!!!


Sotong Masak Lemak Cili Api
Mula ingat nak bako jek sutun nih.. tapi pernah buat haritu.. tengok hb cam tak layan sangat jek. So tak jadilah nak bako, w/pun aku sukeeeee.. Buatla menu yang gerenti hb suka.. Yela kan.. yang nak makan pun hb kesayangan ku itew... Aku kaco2 jer.. (Ye ker??) heheheh...



Buncis wif Hati Ayam Masak Kicap Berempah
Lama tul tak makan hati ni.. Kalau leh memang nak elak.. sebab bahagian organ dalaman ni tak bagus tuk kita kan.. Tapi dah asik nampak kat sana sini.. tu yg jadi kepingin amat.. Belila gak sikit tuk sedapkan anak tekak.. heheh.. Berempah sebab letak jintan putih, jintan manis & ketumbar.. Ratah gitu jek..



Crispy Ciken Wing
Biasalah.. menu pebret my kids... Cam kat kepci tuh.. Yum2.. yummyyyyy....

1 comment:

  1. Bestnye sotong masak lemak cili api tue... kite memang suke yg kuning kuning.hehe

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu