Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Ala2 Syawal..

Malam2 cenggini, sambil lepak2 ngan hb tengok cite Emily..merajinkan diri masukkan gambo yang dah terperap kat lappie.. Ni menu Iftar 1 Ramadhan, request dr my beloved hubby. Kiranye menu ala2 nak raya ler... tapi yg ni menu menyambut Ramadhan.. hb memang antu pulut. So, kalau dah ada pulut mesti ada geng baik dia cik rendang tuh.. baru ngam! Pulut Kuning sempena Ramadhan dan masuk umah baru... Alhamdulillah...

Minta mahap la ek.. resepi memang takleh nak kongsi, sebabbbbbbbbbbbb.....aku masak pun bukan guna resepi pun.. main ikut suka ati aku jek.. asal ada rasa.. muahahahhahaha... Leh gitu??



Nasi terhimpit segera pokcik Adabi ngan kuah kacang.



Pulut kuning dan rendang daging.



Ayam kepci comel tu wajib ada..anak2 memang sukeeeee & request kalau bleh ari2.. tapi kalau mama dia x rajin, xde la.. ehehehhehh

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu