Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Menu Iftar 9 Ramadhan


Salam pagi Jumaat yg ceria bersamaan 10 Ramdhan yg mulia...
Merajinkan diri mengupload gambo sekaligus menghapdet blog ajaib ni... Nak tulis banyak, memang x larat dah..sebab mata ni cam dah nak tertutup.. Ngantuks gilerrrrrrr...
Len kali kite citer pasal resepi...

Kamera dah macam ok sket, pening paler dia dah kurang kot.. tapi memang jenis x reti amik gambo, pose x menarik langsung!! ok la tu kan.. Jom layannnnnnzzzzzzzz........


Ayam Goreng Berempah Serai



Pajeri Nenas



Sambal Terung Kerisik



Slice Ciken Kepci utk anak2



Set Menu Berbuka terus ke sahur bersama nasi kunyit planta. Cuma tambah telur asin utk bersahur tadi... Huarghhhhhhhhhh...Jom layan mata jap..

3 comments:

  1. tu diaaa..dah keluar menu berbuka.. banyaknya masak..mcm2 menu ada nih..sedap2 lak tuh..sama laa kita kalo masak utk berbuka biasa skali jek utk sahur..kalo tmbh pun yg simple cam telo goreng.haha

    ReplyDelete
  2. Sue, saje nak meriahkan meja jek.. klu byk belen mmg terus smpi sahur, klu tak, kena msk gak..almaklumlah..pas terawih kdg hb moreh ngn nasi gaks.. ngeeee....

    kakyong, lauk biasa je tuh... ble tgh rajen.. :)

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu