Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Saje nak berceloteh...

Salam semua..

Sambil melayan lagu raya online ni.. rajin2 kan jari ni wat eksesais. Amik feel le kononnya.. Terasa kemeriahan raya tu d hati ni.. Kalau tahun lepas, raya tu cam takde pe jek, selain kesyukuran selepas berjaya menjalani ibadah puasa & ujian drNya. Almaklumla, tahun lepas kami beraya kat Miri, tanpa keluarga & sanak sedara.. Cuma yg istimewanya raya tahun lepas, aku berpeluang ke rumah HaSue & berjumpa lak ngan Kak Maria KK.

Dan tahun ni berbeza...sebab kami sambut raya d Semenanjung, Dan yang lebih2 mengujakan & menggembirakan, tahun ni beraya d kampungku. Kota Tinggi..nantikan kepulanganku... Dah terbayang2 d mata kemeriahannya bila kami 5 beradik semuanya berkumpul d umah mak abah. InsyaAllah..semoga segalanya berjalan seperti yg d rancang.. Amin.

Ramadhan dah 1/2 bulan berlalu..camne ngan persiapannya?? Maybe u ols dah siap suma.. dr baju, langsir, perabut.. eheheh.. Bagi aku biasa2 jek.. Baju melayu & kurung sumanya beli siap jek. Persiapan untuk hb & adik dah siap semuanya...cuma tinggal aku & c kakak yg masih terkapai2 mencari..suma x berkenan dek hati. Selalunya pakaian popuan yg senang, ni terbalik laks.

Kuih?? Masih dalam perancangan...samada nak wat @ tak? ehehhehe... @ buat ngan sekali kat kampung. Masih lom d putuskan. Pe2 pun, wat u ols suma...berbelanjalah ikut kemampuan & berpada..(ingatan buat diri sendiri yg seringkali terlupa!)

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu