Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Oh...

Salam semua..
Alhamdulillah...dah masuk malam 10 terakhir Ramadhan... Ramadhan yang menjanjikan LailatulQadar kepada hambaNYA yang bertuah & terpilih. Bertuahnya seandainya kita juga termasuk d antara hambaNya yang terpilih. Dapat melihat & merasai LailatulQadar.

Semalam, mengambil peluang cuti hujung minggu untuk keluar shopping raya. Buat julung2 kalinye...ntah dah bape tahun...yang pasti sejak sebelum aku dok kat Miri lagi..barulah aku berpeluang menjejakkan kaki d Jalan TAR aka Jalan Tunku Abdul Rahman yang memang jalan yang teramat2 sibuk dan ramaiiiii.... Fuhhh..memang letih berjalan d bulan puasa, w/p aku bukannnya puasa pun!! eheehh..
Dari satu kedai ke satu kedai aku masuk..Kamdar, Gulattis, Madras, Nagoya, First Lady,.. hisshhh..semua kedaila...tu tak termasuk bazar2 yang memenuhi jalan.. semata2 utk cari baju aku ngan c kakak... dah seharian, dapatlah untuk aku 2 pasang baju kurung, tapi masih lom berhasil untuk kakak. Aduyaii..letih!! Nampaknye kena kuar lagik!! hwuaaaa.....

Ni bukan menu semalam, sebab bila balik dah keletihan, so tapau dari bazar ramadhan jek. Mula plan nak buka posa kat luar, sbb sepanjang ramadhan lom lagi berbuka d luar, tapi sebab dah kepenatan dengan kaki cam nak tercabut, cancel plan awal.. huhuhu

Menu iftar ntah bile.. Lupa lak..



Udang Goreng Tepung Adabi..

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu