Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Bihun jerk!!! :P

Salam d pagi 16 Ramadhan....

Cepat masa berlalu...beredar dalam tidak sedar... Kini telah lebih 2 minggu menjalani ibadah puasa.. Alhamdulillah...segalanya berjalan dengan baik.. penuh kesederhanaan..

Sebenarnya semalam memang MALAS tul nak masak. Kebetulan hb ada majlis Tahlil Perdana & Berbuka Puasa kat surau Kolej.. so, bermakna aku hanya akan berbuka posa ngan kakak.. Plannya cam nak makan biskut jer.. eheheh.. Punyalah malas!! Kakak cam biasa. mintak sup ayam. Tapi tetiba cam nak makan bihun..so, rendamlah sket bihun tu.. tuk aku sorang!! Tengah golek2 ngaco adik tido..hb kata dia nak bukak posa kat umah! Pas abis tahlil dia balik... huhuhu.. Kelam kabut acik tambah bihun & lauk2 nyer.. eheheeh..

Suh hb makan kat surau..sebab mesti macam2 ada.. tapi dia kata tak best..sebab aku tak ikut!! Pulak!!! Sebenarnya macam nak gi gak..tapi bila fikir majlis tu lama sangat.. start kul 4.30 ptg, sampai lepas terawih... tak jadi ler.. Karang c kecik tu wat hal.. masalah la plak!! 2 jam dalam flight pun dia bising nak turun!! sabo je lar!!!

So..makan bihun je yeK!!! Kue muih memang takder!!! eheheheeh


Bihun Goreng Tomyam



Suka aku la nak watpekan!!! Aku ngan hb je makan.. Sib baik x masam.. maybe dah terlampau masak.. manis jer rasa stoberi nih!!! Yummy!!

2 comments:

  1. Salam kak zura!! amboiiii ayatttt!!! BIHUN JERRR!!!! JERRRR tu yg buat sedap tuuuuuu..suke mkn mee hoon!! nak buat malas lah pulak ehehe..malas nak mencelur :D sedapnyer kak!!

    ReplyDelete
  2. wow walaupun masak bihunn...tapi tetap nampak sedap

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu