Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Cucur Udang

Kembali lagi...

Jengok umah kekawan, ramai yg dah start wat kukis... macam2 kukis ada.. cam dah dekat tul nak raya kan!! Makin syahdu rasa d hati.. Tahun ni kat umah ni memang tak buat ape2 kuih raya. Ada gak tanya hb, kalau2 dia nak suh wife chumill dia ni wat kuih pe2 ker.. Hb awal2 dah bgtau, thn ni x yah buat pe2..kalau teringin sangat, beli je. Lagipun cuma raya pertama je kami ada kat sini... tu pun belum tentu ada kat umah.. eheheh..

Ni menu sampingan iftar semalam. Ngok kat umah kak nor, pastu minta sket, k.nor kata dah abissssss... huhuhu... Kenala buat sendiri.. bahan2 pun ada.


Dah banyak guna resepi cucur udang nih...tapi..resepi yg aku ambik dr umah K.Nor ni yg palingggggggggggg puas hatiii. Suka sesangat!! sebab comelll jer, sedap lak tu! kiranya menjadi la!!... Mekasih kak nor..



Close up sket!! Dapat banyak..so anto kat umah bawah sikit.....



Setelah d bedah & d curah ubat pelali.. ???? :P

Dah ada cucur udang, mesti nak ada cicah dia.. Buat kuah sendiri.. Alalalala..bestnyee.. Kenyang, Puas ati... Lebih puas bila ngok hb makannnnnnnnnn...... mmmuahhh.. Thumb up tuk k. nor. Lebiu....

3 comments:

  1. sedapnya..udang berlengkar kat cucur tu

    ReplyDelete
  2. sy pun tinggin nk wat ni gak.. tp minggu ni cm susah sket sbb lik mlm.. nanti minggu depan leh try resepi ni..

    ReplyDelete
  3. sedapnya..besar2 udang tu..yumm!

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu