Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Mee Goreng jek!!

Salam d pagi 13 Ramadhan....

Sejuk tul cuaca pagi nih...dari awal pagi semalam hujan turun... kain pun bersidai kat dalam umah jer.. Hujan dah berhenti, tapi rasa macam ngah musim sejuk plak. Anak2 siap nak tido berjacket2 lagik! Aku ni asik nak terkucil jer..ulang alik masuk toilet. Rasanya pintu toilet tu dah burink ngok muka mak budak sorang nih!!!

Iftar semalam just goreng homemade mee ku itew. Kat umah ni jarang keputusan mee kuning. Si adik tak nak makan nasi.. Kalau nak tengok dia makan ngan penuh selera, mee kuning ni lar.. mihun pun dia tak moh! Kiranya mee kuning ni makanan ruji adik lar. Lain ngan c kakak.. mesti nak nasi... & tak suka mee!! Aduhai... masing2 selera lain2.. masak pun lain2.. Sib baik my hb x cerewet!!!

Semalam aku menggelek lagi. Tetiba anak tekak ni nak makan Mee Goreng ala2 kering gitu!! Asyik adik je makan mee..mama dia nak gaks!! Heheheh..ngalahkan org yang posa plak!



Ada ayam, udang & sotong jer..tapi sumanya dah nyorok... Tak sempat nak pujuk depa main2 kat luar... Kelam kabut sikit semalam..... Yang penting...kenyang masuk peruttt.. Mee untuk adik masak lain...versi x pedas punyerr..



Teman yang setia berkhidmat.....Selalu sangat gelek mee, sampai naik jem mesin nih.. sib baik hb pandai repair.. dah ok balik!!!

1 comment:

  1. lama gteridam mesin ni tapi kat sini leh dpt 2 kalau beli kat mesia!! mahalll tuuuuuu.... best kan dpt buat mee sendirik .

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu