Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

AMMAR




Align Center











Apa yang aku nak citer pasal c tembam ni erk??....
camner aku nak bayangkan tentang c kecik ni??

Ammar Nasrullah...bermaksud pertolongan Allah, yang kuat iman...
seorang anak yang manja...kelakar...bermacam2 gelagat & kerenah yang sering buat mamanya terjerit2....aksinya yang bersahaja....boleh membuatkan kami asyik tergelak....
la ni dia tengah dok fanatik ngan watak ultraman....pantang.....hari2 dengan gaya 'ultraman bertukar' ajak abah ngan kakaknya berlawan.....
kuat betul pengaruh tv ni kan.....

dalam usia nak masuk 2 tahun 4 bulan, Ammar masih menyusu badan....tengah rancak bermain...tup2 baiknye landing kat sofa....'susu mama'....tak suka makan nasi...kegemarannya makanan berunsurkan tepung & apa saja jenis mi.
Donut & karipap jadi febret...tak terkecuali jemput2 pisang....
dan c hero ni pantang jumpa pisang. kalau gi memana, nampak pisang, la tu gak kena beli.... kadang tu makan dulu baru bayar....

Kat umah ni...tak tahu nak cakap apa. dengan permainan yang berlambak...dia memang kaki sepah. Bukan nak main sangat pun...saje je nak buat orang penat mengemas. Aku tengok dia lebih berminat & fokus pada permainan yg berbentuk puzzle...mencantumkan menjadi satu objek. Kalau dapat permainan tu memang kusyuk...dari satu bentuk ke satu bentuk dia buat...ikut gambar dalam buku...dannnnn menjadi!....

permainan Ammar memang tak tahan lama. buku & permainan c kakak yang di jaga baik, sampai kat tangan Ammar...alahai...lunyai.....

Mata dia yang cantik & senyuman yang menarik....Ammar heroku!

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu