Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Nyummmm......

Takde idea arini nak masak aper. Lauk kat esbok cuma tinggal beberapa ketul ayam, ada sepotong ikan bersaiz L, daging kambing & telur. At last cuba wat nasi minyak hujan panas dr myR. Oklah tu...makan ngan ayam masak merah MIL style n acar. Tanya kakak, awal2 dia bagitau taknak makan nasi kaler2, nak makan nasi putih. Alahai....malas tul nak masak 2 jenis nasi ni..bukan ada orang nak makan pun. Aku tak berapa makan nasi, paling2 pun cuma sesudu...just lauk je banyak, kadang makan lauk je. Masak 2pot(guna pot yg dapat bila beli rice cooker tu..) , cukup untuk 2 beranak tu makan. Selalunya hb yang perabiskan nasi ni...lagipun dia suka bekpes n.goreng. Suggest kat kakak makaroni, nasib baik dia nak....masaklah makaroni sup untuk dia....ermmmm habis citer. Cerewet benor....


Masa wat roti ceklat semalam, ambik doh sket untuk wat pizza . So, arini pepagi my hb makan western ler...Lupa la kejap nasi goreng pebret dia tu....pe2hal pun janji dia gi keje perut berisi....
sian kalau lapo....





No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu