Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Menu pe ek?

Kalau hari jumaat memang agak kelam kabut skit. Bak kata ongputih kena rushing wat keje tu. Masak pun kena awal sket dari biasa. kalau ari jumaatkan sekolah balik cepat. Hb kul 11.30 dah balik. B4 solat jumaat 12.30 tu, mesti makan dulu....Petang jumaat lak selalunya mesti ada meeting. So memang charlie chaplinlah....keje umah kena settle suma. Karang berserabut plak bila cik abang balik.....



Ni dinner aku malam tadi. Susu Anlene coklat n biskut Jacobs. Tengah on diet ni kena kawal skit makan tu. Masih tak mencapai target untuk berat badan idaman.....


Semalam, petang2 tetiba perut rasa lapo. Teringin nak makan rojak petis. Tapi bahan2 takde...sayur mayurnya tak lengkap. So aku makan epal petis. kuakuakua....Kuah wat stail rojak, tapi bahannya cuma epal jerk.....cukuplah....wat lepas gian....isk.....isk...



Apa perasaan korang kalau tak dipedulikan? tak di beri perhatian? Tentu sedihkan.....
Camtulah perasaan si beras pulut tu. Dah lama benor dia dok kat dalam lemari tu..Tadi rasa cam dia memanggil2 aku...."Tak sian ke kat aku...aku nak kuar....aku nak mandi.."
So, untuk tunaikan hajat si beras pulut tu..maka arini pun aku masaklah pulut kuning diraja. Tak sanggup aku tengok dia terus merenung sayu se arah aku. Tak sampai ati!
Makan lak ngan rendang daging(tak cukup bahan, tak perasan kerisik dah abis). pe2 pun masyukkkkk..............................



Ni saje gegatal tambah menu, wat sambal kacang. Bolehlah makan ngan pulut kan? Nak wat nasi terhempet, mim alif lam sin...kekekeke...



Ikan yang berenang dalam kuah kicap tu menu untuk anak2. Depa makan ngan nasi la...
Campur ckit kacang buncis walaupun aku tahu depa takkan makan punyer.....

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu