Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

mTest ku......

Ada gaya tak???

Apa cite mTestku?
Pagi tadi aku dengan penuh keyakinan melangkah masuk ke dewan Ilmu, IPGM. Alhamdulillah, aku dapat mengisi suma jawapan.....tetapi........................................

Soalan math aku memang dah jangka. Ntahla, nampak cam mudah...kalaulah aku study lu aku gerenti dapat jawab lagi baik. Almaklumla memang tak blajo...takde buku pun nak wat ulangkaji. Lagipun, takde masa!(alasan!).
Kalau bebudak nak amik SPM tu mesti kacang nya depa jawab. Malu tak dapat jawab dengan baik. Problemnya cuma aku tak ingat lagi formula m3. Isipadu...luas...Otak dah tepu...dah lebih 5taun tinggalkan buku. Rasa cam tak puas ati....

Satu lagi bila jawab bhgn analitikal. Alahai..banyak bebenor kemungkinannya....pening kepala acik. Aku dah cuba sehabis baik...Harap2 ada peluang & kesempatan untuk aku dipanggil temuduga nanti, untuk aku terus mempertingkatkan diri kepada yang lebih baik. (tringin gak nak jadi wanita berkarier).

Masa tengah tunggu nak masuk exam, jumpa kawan lama masa diploma dulu. Lelaki tau!...dia anto wife dia yang dah 6 x mTest & 2 x interview. Yelahkan...semua ni bergantung pada nasib. Adik ipar aku dah lepas, dah masuk maktab Januari ari2. Rezeki dia.....
Aku punya?......mungkin akan datang...biar masa menentukannya....................

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu
RAPED BY OWN BROTHER @ TODAY'S JOKE