Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tunggu....tunggu.....& tunggu.....

Jam kat laptop menunjukkan pukul 10.27mlm. Mata dah mengantuk gilers ni...tapi ku gagahkan juga sebab aku tengah menunggu citer "Yusuff" kat tv ni. Selalunya tak pernah langsung aku nak tengok slot samarinda ni. Sebab...aku lebih senang melayan mata & melentokkan diri di atas katil pinjaman dr kerajaan Malaysia ni. Tapi ntah naper, ada something yang wat aku rela menunggu cite Yusuff ni....apa erk??.....pasal heronya Ashraff Muslim? tak kot...sebab aku tak pernah tengok pelakonnya, tapi...jalan critenya....Kalau pelakon glemer tapi jalan citer meleweh pun tak soh den nak menengoknya.
Tapi, mungkin sebab idea crite ni di ambil dari kisah nabi. Rasa teruja sesangat nak menengoknye...mehlah....jom tengok bersama2...dah stat pun......layannnnn......


Citer pasal tunggu ni, aku tengah dok menunggu jawapan dari spa.gov.my ni. Aritu adalah mohon beberapa job yang ditawarkan. Manalah tau kalau ada rezeki aku kan....(wp aku tau harapan tu cuma 1% je). Kata 3 hr je proses borang tu, tapi aku dah dok menunggu seminggu, takde jawapan lg...ntahlah...mungkin tak dapat kot!

Satu lagi....aku tunggu gak kekalau aku dapat mTest untuk KPLI ambilan jun09. Bersemangat aku memohon, & ini kali ke 4 aku memohonnya....tapi tak pernah lepas. Susah agaknya ke?
@pun sebab aku ni dah kawin dan ada anak?
Harap2 kali ni ada rezeki aku nak jadi seorang guru.....

Kita tunggu lagi.....tunggu jawapannya.......
Tungguuuuuuu.............

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu