Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
Tak sabar rasanya aku nak pindah balik semenanjung. Bukan tak best dok Sarawak ni, seronok sesangat..kawan pun ada, walaupun tak ramai!....pemandangan pun erm....ok!...tapi....entahlah...
taktau nak cakap camner. Mungkin tak sama ngan tempat sendiri.

Aku berharap sesangat2 hb dapat transfer balik ke s'jung awal julai nanti. Doakanlah permohonan pertukaran cikgu hensem sorang tu diperkenankan! Hb pun dah nekad nak balik jugak2! Dia tak baper seronok dok kat Sarawak ni.....tak sama cam kat S/jung katanya....

Kat sini pun tak banyak barang yang akan dia angkut bila dapat pindah nanti....almaklumlah, dok kat kuarters guru, semua perabut dah ade...lengkap. Beli apa yang penting jer! Muat2lah kontena tu nanti. Terpaksalah beli semua yg baru bila kat s'jung nanti nampaknya. Takpelah....ada barang banyak nanti nak letak mana? belum tau dapat mana....rumah sendiri pun takde lagi.....kira orraitla tu kan????.......

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu