Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Kenali kuarter tumpanganku......

Canggih tak hasil kreativiti my hb?? Nak wat camner....save budget....terpaksalah wat sendiri slide tu untuk anak2 main....nak gi taman permainan jauh.....
pe2pun....layannnnnnnnnnn....



Bilik tempat anak2 main....melambak2 toys....
dan ruang kami sekeluarga bertenet....tempat mama & abah berblogging....




Pandangan dari arah berlainan......



Bilik tempat buku anak2....& ruang membaca.....side anak2 "bersekolah"....
almari2 tu tak guna....dah banyak sangat, barang skit jer...so, manfaatkan sepenuhnya dinding yang ada....



Ruang menonton & melepak.....nak tengok julia juli......



Hwua......waaa.....isk....isk....'teman berharga' yang dah patah....
besi tu...tapi leh kiok, tak pi repair lagi...la ni dia doklah kat dalam stor.
Amat2 berjasa pada aku dalam penurunan berat badanku....banyak gak berat turun bila pagi petang aku dok berlari setempat dengan benda alah ni. Hb janji nak belikan yg baru....tapi....lom ada rezeki aku agaknya.....
hwuaaaaaaaaaaaaaaa........nak kurus lagi banyak......

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu