Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Celoteh sat...

Malam jumaat yang ceriaaaaaa....
haiiii.....watpe 2?? dah tido ker? sedang nak tido ke? @ tengah bergurau senda?..
jeng...jeng...jeng.....kite tengok siapa yang kenaaaa.........

haaaaaaahhhhh....dapat tangkap sorang!
ekekekeek....jangan mare....kite gurau2 senda di malam yang penuh makna ni.
Mana tau akan dapat korum baru lagi nanti...amin....



Hampir satu hari berlalu...esok masuk ari baru. Pejam celik pejam celik dah berlalu 3 bulan tahun 2009 ni. Amacam? ada antara azam baru sahabat2 semua yang dah tercapai? @ hampir tercapai? Masih jauh lagi?
InsyaAllah...harap2 semuanya berjalan dengan baik....penuh sukses...lebih lagi dalam alam maya.. mama2 sekarang ni blogging mainan depa..tak macam mak2 kita dulu. Alahaiii.....
semakin canggih dunia kita hari ini....
tapi, dalam tak sedar, kecanggihan teknologi mendekatkan kita dengan bermacam2 ancaman. Membesarkan anak2 dalam era globalisasi ni sebenarnya amat2 mencabar. Kekadang aku rasa takut. Mampukah aku mendidik anak2 sebaik mungkin? Tengok ajelah brite2 yang terpampang di dada akhbar. Rasa tak selamat walau berada di umah sendiri...meskipun ada di tanahair sendiri. Macamana agaknya pewaris kita & generasi akan datang menempuhinya?
Cukup kuatkah mereka? Kentalkah jiwa mereka? Kukuhkah iman di dada?

Sama2lah kita berdoa semoga anak2 kita akan tetap terus terpelihara....


No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu