Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Gader2....................

TAK SANGKA!!!!!
Kenapa???....sebab petang semalam akhirnya aku dapat jumpa HaSue!! Tetiba mak budak yang comelote tu nak datang umah! Terkejuttt panda aku!.. Apa taknyer, memang tak sempat nak wat pe2, takde ape2 persediaan langsung!! Bahan2 kat umah pun tak cukup nak di godek2... Ish..cakap lambat!!! cubit karang!


HaSue n famili. Rupa2nya Sue ni kakak student hb & aku pernah gi beraya umah dia 2 thn lepas. Bila kat YM aku tanya kenal tak ngan c Haza dia saje wat2 tak tau... Patutla senang je dia cari blok kuarters nih...rupa2nyerrr itula surprisenyer.... Memang tak d sangka langsung!!! Nak kena c HaSue nih!!!!


Laktu, semalam aku memang malas masak! Just wat Pak Tongko n kuah kacang tuk lunch. Ada ka???.... So, memang takde menu spesel tuk nyambut kedatangan HaSue, melainkan kopok & air. Sian depa.............



Comeykan mak budak nih???? Cam anak dara you!! Sebelum jumpa Sue rasa berdebor hati nih.. cam nak nunggu akad nikah. Ekekekek.....blind date tuh...



Kakak n kakak. Anak HaSue yg asik tersenyum ngan lesung pipitnye tuh. C kakak lak cam takde perasaan. Senyap n x tersenyum pun. Camtu la lagaknye bila jumpe org!! ntah ikut pesen sape ntah!.. Org dah balik br sibuk tanya...



Buah tangan dr HaSue tuk budak2... Aku tak dapat bg ape pun!.. Tak ready langsung!! Mengejut & terkejut yg amat!!


Juga mangga tuk mak budak yg masih belum berkesempatan nak beli sendiri.

Trima kasih HaSue sudi terjah umah bersepah kite nih... Jangan serik nak datang lagi. Tak puas jumpa. InsyaAllah lain kali kite dating lagi ek!!!

Okla...takleh lama n x sempat nak meronda. Lom wat bekpes lagi nih.. babaiiiii..............

1 comment:

  1. uikk..tuh pehal muncung2 mulut tuh ekk...ekeke..tq layan kitorg yer ct..hrp sori kalo ade salah silap spjg bertandang arituh..heee..lenkali kite dating lama2 skit.best2..hehe

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu