Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tag dari Ros Tokyo aka Onigiri

Hari ni ada vit.R nak wat tag dr Ros. Harap Ros berpuas ati yer....

NAMA-NAMA TIMANGAN ANDA:

Nama timangan ,ala2 nama manja dari baby yang kekal sampai ke hari ini.....LILIE. dapat nama ni mengikut cerita mak, dari bidan merangkap tukang urut mak masa bersalin. Masa baby aku asik nangis & sakit2 jer, kononnya nama Siti Azura tu tak serasi ngan tuan badan yang montel nih...panggil LILIE & terus kekal. Kat sekolah ngan kat U pun nama LILIE yang terlebih glemer, sampai kekawan tak tau nama penuh. Bila keje kumpulan, suma konfius, minah sesat mana yg join grup depa. Ekekeke...Tapi bila dah kawin ni, jiran2 kat kg, panggil aku KAKAK. Tua, muda, beso kecik suma panggil KAKAK. Aku sorang anak pompuan mak...kat umah pun suma panggil nama tu. Nama LILIE tu dah cukup serasi ngan diriku ini...


ANDA SEORANG YANG :

Camne erk???....agak2nyer ku ni camana? sesape yang kenal aku meh tolong jawabkannnnn........ Yang pasti aku ni sorang yang agak sensitif... Pemalu tahap gaban!!!... Susah sket nak bukak mulut, bak kata orang putih, tak kenal maka tak chinta...(ada ka??) . Sejak akhir2 nih mula suka memasak & mencuba resepi baru. pantang tengok umah sepah2, kalau dah amik barang, mesti letak tempat asal betul2...sidai towel pun kena elok2, sama panjang depan blakang, kiranya...cam cerewet jugak ler............: )
Garang tau!!! Kadang tu cepat nak marah jerkkkkkk...........ermm??? pe lagi yerk???


INSAN TERISTIMEWA?? DESCRIBE APA YANG MEMBUATKAN DIA TERLALU ISTIMEWA DIMATA ANDA

Yang istimewa tentunya mak abah tersayang & adik beradik ku itew... Yg pertama2 kalinye aku kenali dikala mata melihat duniaaaaaaaaaaaa.......Jasa yang tak termampu aku balas sampai bila2.
Dan suami tercinta yang cukup sabar melayan kerenah aku yang sensitif ni, mengada2...& suka merajuk nih! tak pernah sekali dia marah @ tinggi suara kat aku. Cuba buat terbaik tuk aku & sedaya upaya tunaikan segala2nya yang termampu.. Menerima aku seadanya aku....menerima kekurangan & kelemahan diri ini... & hb lah sahabat terbaik yang pernah aku miliki.
Dah tentu anak2 permata hatiii............mereka adalah segala2nya, lebih dari segalanya. Tidak ternilai & terungkap dengan kata2 betapa bertuahnya aku di beri kesempatan oleh Allah S.W.T, mendapat 'pinjaman' seistimewa itu.. Alhamdulillah.


LAGU KESUKAAN ANDA:
Tak tau la.....aku ni bukannya fanatik muzik. Dengar lagu pun jarang2, @ sambil lalu... Tajuk lagu pun tak tau. Tapi ada satu lagu cam sejuk je ati bile dengar, lagu background drama Yusuff kat TV3 nyanyian Imran Ajmain. Tajuk lagu x tau....


MAKANAN KESUKAAN ANDA??
Kopok Lekor... Suka sangat2...Kiranya kalau dapat hari2 memang bestttt.....Yang lelain pun suka gak. nama pun kaki makan!


WARNA KESUKAAN ANDA :
Semua suka.....tak kisah!!


SIKAP YANG MEMBUATKAN ANDA STRESS:
Sama cam Ros yang bagi tag nih....geram sangat kalau orang tak tepati masa. Sebab aku kalau bleh memang on time.. Tensen bila dah amik barang tak letak tempat balik... Rasa nak cubit2.... :P


TIGA BENDA YANG MESTI ADA DALAM BEG ANDA:
1) Henset
2) purse
3)Sapu tangan tuk anak2.
Aku jarngggggggggg sesangattttttt bawa alat mekap nih. I'm a very simple person!!! n sweet... hehehehe...


KALI TERAKHIR ANDA MENANGIS DAN KENAPA??
Tak ingat, sebab takde sebab lagi kot nak menangis.....


TAG 6 RAKAN ANDA:
Tak taula nak tag sape. Pada sesapa yang rasa rajin nak buat, buatla yerkkkkkkkk.......... Lebiu u all.

No comments:

Post a Comment

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu