Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Urmmm.......Bihun TomYam

Hari minggu yang d habiskan sepenuh masa d rumahku syurgaku......................

Ntah nape sejak 2 menjak ni cam malas tul nak bertenet, apalagi nak jejalan menerjah & mengendeng umah orang. Selalu lepas post n3, terus kuar. Mood tu cam kurenggg jer. Naper ek????..... Semangat berkobar2 tu jatuh merundum...kadabooooommmmmmmmm... cam bumbung Stadium Sultan Mizan tuh!..

Masak pun cam malasss jek...so inilah menu simple arini...masak sekali tuk suma makan.




Bihun Tomyam campur yang tak cukup bahan. Dok ke sana ke mari cari bunga kobis ngan putik jagung tu tak jumpe2. Bunga Kantan pun tak nampak batang idung..(mmg ler, bunga mn ada idung kan?).. ekekeek... Ntah mana depa menyorok! So, guna apa yg ada.
Udang yang sebanyak2 tu just d ratah adik sorang. Kakak makan Tomyam ngan nasi...tu pun just makan ayam jer...Apa nak jadi depa nih... Memilih!!!!





Nak inteprem gak. Bekpes pagi tadi. Lempeng pisang n Roti telur. c adik dapat menu berasaskan pisang, tak pandang orang dah!!!

1 comment:

  1. Adui...terliurnya tengok bihun tomyam ni. Bak semangkuk dua...

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu