Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Alhamdulillah dapat saguhati.................

dimulakan dengan lafaz Bismillah.........

Aku ni sebenarnya rajin gak cuba2 masuk contest.. Saje suka2 walaupun tak pernah menang hadiah.. bak kata org putih.. saje nak tambah pengalaman!! ada ke org putih kata camtu??? heheh..

Salah satu contest yg aku masuk ntah bila pun aku tak hingat ialah Kraft Singles. Sebab my kids pelanggan setia Kraft, so aku pun gatai2 nak cuba gak contest ni..dah ada bendanya kan..
" Name The Kraft Singles Signature Dish" Contest!

Ada 2 kali nyonya Kraft tepon aku.. Mula tu tanya maklumat diri..alamat suma..sama tak ngan dalam borang tuh!! Masa tu x terfikir pe pun. 2nd tu dia call cakap aku menang hadiah saguhati RM100. Tapi bila dia tanya pasal berapa kerap aku makan cheese, yg aku lurus bendul cakap aku x makan, tp anak2 aku...tup2 terus dia say babai.. hehehe... memang takde rezeki aku koT!


Sampailah 1 hari hb blk skul bw envelope beso ni.. padahal isinya just sampul surat kecik yg berisi surat nak bagitau aku dapat hadiah saguhati... Sukanya!!! walaupun cuma RM100.. heheh. Barangan yg kena pi ambik sendrik! huhuhu.. Sib baik kat Miri ni ada stokis nya.. klu tak buat kenangan je la surat tu!!



Dah 3-4 hari baru hb berkesempatan nak pi amik... Apa dia gaknya yer??? Barangan dr Vantage Classic! Wow!!!!



Teng teng teng...................setelah kotak yg agak berat tu aku bukak...



3 pinggan besar yang comey.. Kalau nak harap beli sendrik memang jangan mimpilah!!! Mahal!! Bila aku tengok kat Website, rega asalnya RM139. Hehehe..kiranya terlebih sket la dr hadiah tu.. Kata hb memang dah siap bungkus...So kiut.. Alhamdulillah.........rezeki aku kali ni walaupun cuma saguhati...Lenkali bleh cuba lagik!!! :)

5 comments:

  1. Syoknye dapat hadiah!! comey2 lak tue... bertuah akak! :)

    ReplyDelete
  2. berbaloi.. walau pun hanya saguhati.. dpt free lagi.. tahniah...

    ReplyDelete
  3. tahniah zura best..best dpt adiah..

    ReplyDelete
  4. ijan, kak Yong, mummyseri...

    alhamdulillah...x sangka lak.. just suka2 mencuba!
    tp mmg seronok!!! eheheh

    ReplyDelete
  5. tahniahhhhh!!!!!

    mesti gumbira xterkata kn...

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu
RAPED BY OWN BROTHER @ TODAY'S JOKE