Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Segalanya....jadi....MUDAH!!!

Salam 9 Ramadhan..

Iftar 8 Ramadhan yg ringkas.... Hb suh masak yg ringkas2 je.. Sepanjang Ramadhan ni rasanya hb cuma minta menu yg simple2 jer.. Semuanya jadi mudah, sentiasa mudah, memang mudah!!


Nasi Goreng lagi!!! Jemu ker?? Eheheeh.. Kali ni Nasi Goreng Pattaya...& kari Daging... Hb just mintak Roti Telur sebagai kuih.. Kadang tu malas nak buat kuih muih sebab takde sape nak makan. Anak2 cuma suka donut ngan karipap. Hb lak lebih pada makanan berat. So?? Mak budak ni kena makan!! Tapi kalau teringin tu, kena agak buat ler.. Hb selalu pesan, masak yg senang2 je.. jgn banyak2.. nanti x abis. Bulan posa ni makan tak banyak, cepat kenyang!!

Nasi Goreng tu wat tuk hb je.. Aku makan roti buka posa semalam... Alhamdulillah.... Mudah kan????



Kari Daging ni pun yang dalam tin punya. Ekekeek... Aku alter sket ar.. bagi lagi power!! Hb beli... konon nak mengimbau zaman muda2 dulu..masa camping Kadet Polis 10hr dalam hutan. makan makanan dalam tin jer.. Huhuhu.. ikut selera hb je lar.. Aku tukang kacau jek!!

3 comments:

  1. ct-zura...oklah tu yg penting hubby suka...isterikan kema masak apa yg hubby suka hihihi...

    ReplyDelete
  2. Kari daging dlm tin ek? tak pernah rasa tp nampak cam kari betol je..heheh.. memang la kari betol kan kak..cume dlm tin jer.. :D

    ReplyDelete
  3. Salm kak zura!! itu namanyer suami akak sayangggggggggg sgttttttt kat akak tk nak nyusahkan akak mkn yg pelik2! hihii..ha ar!! kari daging dlm tin???? 1st time dgr nengok pun tak!! biasanyer yg dlm2 tin ni untuk askar2 kan??? :D jakun :D

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu