Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Mee........

Alhamdulillah..satu hari lagi dah pun berlalu...& hari ni aku dapat berpuasa sunat sehari lagi.


Dengan lafaz bismillah & doa...kami mulakan dengan makan kurma & buah..



Mee Goreng Basah ???



Sebenarnya Mee ni aku masak ikut cara kak Lily dr myR wat Sizzling Yee Mee, cuma bahan2nya aku guna ape yang ada & citarasa sendirik.. memang sedap!!! Habis sekali hadap jer.. Makan ngan sambal kicap untuk lagi berapi & taburan bawang goreng yg krup krap krup krap tuh. Kenyang tak hingatttt!!! Berselera tul hb makan.. Burpppppp alhamdulillah..

Resepi ni kiranya dah berubah hampir 90% la.. Guna mee kuning homemade ku itew. Tadi dok menggelek mee lagik, sampai dah jem mesin mee ku itew. Pada sesapa yg ada order mee kuning aritu...aku dah pun anto naik Skuter ke setiap destinasi.

Oh yer..perasan tak?? aku dah pun merasmikan Vantage Classic ku itew.. Cun takkkkkkkk??? heheeh.. gumbiranya hati!!


5 comments:

  1. salam ct zura, sedapnya mee tu...akak nak sikit blh? udang byk sikit tau! hihihi

    ReplyDelete
  2. Waduhh... mee goreng basah itu.... sedapnye kalo dapat sepinggan!!!

    ReplyDelete
  3. wow!!!sedapny!!!
    minta skit leh??

    ReplyDelete

Scroll bawah untuk N3 Terbaru...:)

JOM JENGOK2..MANA TAU ADA YANG BERKENAN KE.. SAMBIL LEPAK2, DOK USHA2 LER. JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MILIKI APA YANG KORANG INGINKAN.. GERENTI...PUAS HATI!! Meh lepak kat TupperwareKu